"小呂子" 日記
無所事事, 講講每日的大事小事!!!! 歡迎分享^=^ !!! (annielui_shop@yahoo.com.hk)
網頁
"小呂子" 日記
2013年10月26日 星期六
骨膠原~~~
25/10/2013(星期五) 23:50
女人...一到某年紀就會為皺紋煩惱!!!!
最煩是面上皺紋, 還要是愈來愈多...激死..........
市面上已經有很多儀器..聲稱可以減淡皺紋, 亦會乖乖買回家...不敢說功效有多少(心理上: 應該都有幫助)~~~~~~~
既然有外用儀器, 當然亦需要加上內服.......雙管齊下, 才有明顯效果~~
(1)以最簡單方法, 懶人如我....就是粉狀collagen最好, 只要每天熱飲時加入1包粉末..就可以(已服用了接近3個月)...
閱讀更多 »
2013年10月24日 星期四
卸妝的重要性
24/10/2013(星期四) 15:30
每次外出回家, 必定要做-----卸妝~~~~~
其實我屬於少化妝, 有時會塗妝前乳液 + bb cream + shimmer base.......但趕時間已經省卻這些步驟, 只是畫眉 + 眼線......但千萬不可以掉以輕心, 其實眼部更加需要卸妝~~~~~
眼部卸妝以前用過maybeline及revlon都不夠乾淨, 其後選用了loreal覺得ok..就算是防水防油眼妝都能卸得乾乾淨淨!!!!
前排買了la prairie套裝..有1支是眼/面卸妝液, 所以想用來比較一下.........
閱讀更多 »
2013年10月20日 星期日
loreal paris hydra fresh aqua essence~~
20/10/2013(星期日) 22:30
早幾天看雜誌..看到一款保濕精華very good, 所以想買回來試試~~
(loreal paris hydra fresh aqua essence 50ml $145)
其實保濕精華平時都有用..曾經用biothrem或clinique, 索價太約$3xx, 而這個雖然未用過..但只需$145....值得一試~~
閱讀更多 »
嘗試...新blog~~~
20/10/2013(星期日) 19:30
愈接近月尾..愈難決定, 想嘗試新blog出post..但好像是另一回事, 不習慣......每次都是很自然走回這裡出post~~~~~
(暫時大公子
可能
月尾幫我備份..亦又可能今個星期.....要看他哪時有空)
所以亦有機會在這老家出post(習慣)~~~~~
**剛剛在新家嘗試出了一篇post.....
新家..可能要一段時間慢慢適應, 暫列出新blog地址:
annieluiblog.blogspot.hk
2013年10月15日 星期二
三水..2天遊~~~
15/10/2013(星期二) 23:50
趁紅假2天, 與老朋友join了永安2天團----三水2天之旅~~~~~
印象中..每次參加永安團都不錯(長線&短線), 所以順理成章今次都是永安....
團費: $350
保險: $50
小費: $100
難得團費又便宜~~~
閱讀更多 »
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
文章 (Atom)