2013年10月26日 星期六

骨膠原~~~

25/10/2013(星期五) 23:50


女人...一到某年紀就會為皺紋煩惱!!!!

最煩是面上皺紋, 還要是愈來愈多...激死..........


市面上已經有很多儀器..聲稱可以減淡皺紋, 亦會乖乖買回家...不敢說功效有多少(心理上: 應該都有幫助)~~~~~~~


既然有外用儀器, 當然亦需要加上內服.......雙管齊下, 才有明顯效果~~


(1)以最簡單方法, 懶人如我....就是粉狀collagen最好, 只要每天熱飲時加入1包粉末..就可以(已服用了接近3個月)...

















2013年10月24日 星期四

卸妝的重要性


24/10/2013(星期四) 15:30


每次外出回家, 必定要做-----卸妝~~~~~


其實我屬於少化妝, 有時會塗妝前乳液 + bb cream + shimmer base.......但趕時間已經省卻這些步驟, 只是畫眉 + 眼線......但千萬不可以掉以輕心, 其實眼部更加需要卸妝~~~~~



眼部卸妝以前用過maybeline及revlon都不夠乾淨, 其後選用了loreal覺得ok..就算是防水防油眼妝都能卸得乾乾淨淨!!!!


 前排買了la prairie套裝..有1支是眼/面卸妝液, 所以想用來比較一下.........







2013年10月20日 星期日

loreal paris hydra fresh aqua essence~~

20/10/2013(星期日) 22:30


早幾天看雜誌..看到一款保濕精華very good, 所以想買回來試試~~
 (loreal paris hydra fresh aqua essence 50ml $145)




















其實保濕精華平時都有用..曾經用biothrem或clinique, 索價太約$3xx, 而這個雖然未用過..但只需$145....值得一試~~


嘗試...新blog~~~

20/10/2013(星期日) 19:30

愈接近月尾..愈難決定, 想嘗試新blog出post..但好像是另一回事, 不習慣......每次都是很自然走回這裡出post~~~~~
(暫時大公子
可能月尾幫我備份..亦又可能今個星期.....要看他哪時有空)


所以亦有機會在這老家出post(習慣)~~~~~



**剛剛在新家嘗試出了一篇post.....
新家..可能要一段時間慢慢適應, 暫列出新blog地址: annieluiblog.blogspot.hk



2013年10月15日 星期二

三水..2天遊~~~

15/10/2013(星期二) 23:50


趁紅假2天, 與老朋友join了永安2天團----三水2天之旅~~~~~



印象中..每次參加永安團都不錯(長線&短線), 所以順理成章今次都是永安....
團費: $350
保險: $50
小費: $100
難得團費又便宜~~~