2013年10月2日 星期三

備份&搬家....超煩惱~~~~

2/10/2013(星期三) 23:00

昨天大公子放假...想幫我備份&搬家, 他以為很簡單....但參考了幾篇搬blog的指示..開始覺得有點混亂(我直情頭頂有超多問號)~~~~~



首先要考慮..想將blog搬去哪兒????

(1) tumblr: yahoo剛收購的平台...yahoo提供輕鬆搬家, 沒有中文語系!! 重點是雖然yahoo收購了..但屬於美國獨立運作, 即是有甚麼問題要與美國方面聯絡!!!

(2) xuite隨意窩: yahoo亦有提供輕鬆搬家, 屬於台灣平台!!!

(3) pixnet: 要自己搬家, 屬於台灣平台!!!

(4)elle: 要自己搬家, 屬於香港elle雜誌美容平台!!!

(5)weshare: 要自己搬家, 屬於香港平台!!!

(6)新浪: 要自己搬家, 好似係大陸平台!!!

(7)blogspot: 要自己搬家, 屬於google平台!!!


哪個平台好??????? xuite, pixnet或blogspot好呢????? 頭痛...頭痛.....超頭痛~~~~~~~~
(最煩是參考了很多已搬家case..說搬文章比較容易, 但搬相片比較麻煩---有些只搬到一半.......但我的post相片比較多, 甚攪????)


另外, 如果現在開始備份..就進入唯讀階段(不可再更改post &加入新文章).........所以最後決定延遲至10月尾才開始備份!!!!!!!!!!



昨天和大公子不斷研究搬blog的文章...真的頭昏眼花, 最後我和大公子都有點想放棄, 暫時他幫我在blogspot開了新檔........但講真我都是喜歡yahoo的blog模式.....救命~~~~~~~~





大公子取笑我: 其實唔駛搬....既然yahoo的blog都唔玩...你就趁機退休啦, 橫掂你嗰blog都冇人睇............激死
~~~

沒有留言:

張貼留言