20/10/2013(星期日) 19:30
愈接近月尾..愈難決定, 想嘗試新blog出post..但好像是另一回事, 不習慣......每次都是很自然走回這裡出post~~~~~
(暫時大公子可能月尾幫我備份..亦又可能今個星期.....要看他哪時有空)
所以亦有機會在這老家出post(習慣)~~~~~
**剛剛在新家嘗試出了一篇post.....新家..可能要一段時間慢慢適應, 暫列出新blog地址: annieluiblog.blogspot.hk
2013年10月20日 星期日
2013年10月15日 星期二
三水..2天遊~~~
15/10/2013(星期二) 23:50
趁紅假2天, 與老朋友join了永安2天團----三水2天之旅~~~~~

印象中..每次參加永安團都不錯(長線&短線), 所以順理成章今次都是永安....
團費: $350
保險: $50
小費: $100
難得團費又便宜~~~
趁紅假2天, 與老朋友join了永安2天團----三水2天之旅~~~~~

印象中..每次參加永安團都不錯(長線&短線), 所以順理成章今次都是永安....
團費: $350
保險: $50
小費: $100
難得團費又便宜~~~
2013年10月7日 星期一
grace beauty japan脫毛---有感而發
7/10/2013(星期一) 23:50
上次剛post完第2次&第3次脫毛篇...又未做第4次脫毛, 為什麼有脫毛post出??????
因有感而發...想發下牢騷.............
其實脫毛感覺:
第1次有少許微暖...
第2次完全沒有感覺(連微暖都沒有)....
第3次一樣沒有感覺.....
第1次脫毛後, feel到毛髮出慢了...所以覺得可以接受!!!
第2次脫毛後, 過了2-3天毛髮已經再出現...極失望(但因為以為只是店員個人問題..想再試多次)!!!
第3次脫毛後, 一樣過了2-3天又看到毛髮..超嘥氣(根本度數超低, 才沒有熱感覺)所以其實=自己剃毛後毛髮長出!!!!
第3次脫毛後....第3天.......
(左腳)明顯已經再長出毛髮.....
上次剛post完第2次&第3次脫毛篇...又未做第4次脫毛, 為什麼有脫毛post出??????
因有感而發...想發下牢騷.............
其實脫毛感覺:
第1次有少許微暖...
第2次完全沒有感覺(連微暖都沒有)....
第3次一樣沒有感覺.....
第1次脫毛後, feel到毛髮出慢了...所以覺得可以接受!!!
第2次脫毛後, 過了2-3天毛髮已經再出現...極失望(但因為以為只是店員個人問題..想再試多次)!!!
第3次脫毛後, 一樣過了2-3天又看到毛髮..超嘥氣(根本度數超低, 才沒有熱感覺)所以其實=自己剃毛後毛髮長出!!!!
第3次脫毛後....第3天.......

2013年10月5日 星期六
開心去旅行...台北~~~~
5/10/2013(星期六) 23:50
話說前幾天, 老朋友又興起..說想join2-3天的短線團, 受老朋友所托..我和大老爺到旅行社找找, 看了2間(因遷就老朋友..要指定紅假出發, 所以不是full就是太貴)...............幸好最後在"永安"終於找到合心意, yeah~~~~send了資料給老朋友...他們回覆都ok, 所以立刻扑鎚...good~~~~~

有很多短線2天團, 難得價錢又不貴!!!
其實我們要求很簡單, 只是給我們聚聚...吹吹水..hea下(簡簡單單, 舒舒服服)~~
太好啦, 又有機會聚一聚....
話說前幾天, 老朋友又興起..說想join2-3天的短線團, 受老朋友所托..我和大老爺到旅行社找找, 看了2間(因遷就老朋友..要指定紅假出發, 所以不是full就是太貴)...............幸好最後在"永安"終於找到合心意, yeah~~~~send了資料給老朋友...他們回覆都ok, 所以立刻扑鎚...good~~~~~

有很多短線2天團, 難得價錢又不貴!!!
其實我們要求很簡單, 只是給我們聚聚...吹吹水..hea下(簡簡單單, 舒舒服服)~~

2013年10月2日 星期三
備份&搬家....超煩惱~~~~
2/10/2013(星期三) 23:00
昨天大公子放假...想幫我備份&搬家, 他以為很簡單....但參考了幾篇搬blog的指示..開始覺得有點混亂(我直情頭頂有超多問號)~~~~~
首先要考慮..想將blog搬去哪兒????
(1) tumblr: yahoo剛收購的平台...yahoo提供輕鬆搬家, 沒有中文語系!! 重點是雖然yahoo收購了..但屬於美國獨立運作, 即是有甚麼問題要與美國方面聯絡!!!
(2) xuite隨意窩: yahoo亦有提供輕鬆搬家, 屬於台灣平台!!!
(3) pixnet: 要自己搬家, 屬於台灣平台!!!
(4)elle: 要自己搬家, 屬於香港elle雜誌美容平台!!!
(5)weshare: 要自己搬家, 屬於香港平台!!!
(6)新浪: 要自己搬家, 好似係大陸平台!!!
(7)blogspot: 要自己搬家, 屬於google平台!!!
哪個平台好??????? xuite, pixnet或blogspot好呢????? 頭痛...頭痛.....超頭痛~~~~~~~~(最煩是參考了很多已搬家case..說搬文章比較容易, 但搬相片比較麻煩---有些只搬到一半.......但我的post相片比較多, 甚攪????)
另外, 如果現在開始備份..就進入唯讀階段(不可再更改post &加入新文章).........所以最後決定延遲至10月尾才開始備份!!!!!!!!!!
昨天和大公子不斷研究搬blog的文章...真的頭昏眼花, 最後我和大公子都有點想放棄, 暫時他幫我在blogspot開了新檔........但講真我都是喜歡yahoo的blog模式.....救命~~~~~~~~
大公子取笑我: 其實唔駛搬....既然yahoo的blog都唔玩...你就趁機退休啦, 橫掂你嗰blog都冇人睇............激死
~~~
昨天大公子放假...想幫我備份&搬家, 他以為很簡單....但參考了幾篇搬blog的指示..開始覺得有點混亂(我直情頭頂有超多問號)~~~~~
首先要考慮..想將blog搬去哪兒????
(1) tumblr: yahoo剛收購的平台...yahoo提供輕鬆搬家, 沒有中文語系!! 重點是雖然yahoo收購了..但屬於美國獨立運作, 即是有甚麼問題要與美國方面聯絡!!!
(2) xuite隨意窩: yahoo亦有提供輕鬆搬家, 屬於台灣平台!!!
(3) pixnet: 要自己搬家, 屬於台灣平台!!!
(4)elle: 要自己搬家, 屬於香港elle雜誌美容平台!!!
(5)weshare: 要自己搬家, 屬於香港平台!!!
(6)新浪: 要自己搬家, 好似係大陸平台!!!
(7)blogspot: 要自己搬家, 屬於google平台!!!
哪個平台好??????? xuite, pixnet或blogspot好呢????? 頭痛...頭痛.....超頭痛~~~~~~~~(最煩是參考了很多已搬家case..說搬文章比較容易, 但搬相片比較麻煩---有些只搬到一半.......但我的post相片比較多, 甚攪????)
另外, 如果現在開始備份..就進入唯讀階段(不可再更改post &加入新文章).........所以最後決定延遲至10月尾才開始備份!!!!!!!!!!
昨天和大公子不斷研究搬blog的文章...真的頭昏眼花, 最後我和大公子都有點想放棄, 暫時他幫我在blogspot開了新檔........但講真我都是喜歡yahoo的blog模式.....救命~~~~~~~~
大公子取笑我: 其實唔駛搬....既然yahoo的blog都唔玩...你就趁機退休啦, 橫掂你嗰blog都冇人睇............激死
訂閱:
文章 (Atom)