2012年10月24日 星期三

mediplorer/dr.smart.....co2面膜~~~

24/10/2012(星期三) 20:20


做了激光美白療程後.....連續敷了幾天不同co2面膜, 現在說一下用後感覺~~~~


(1) mediplorer co2面膜-----

這個是舊裝-----10sets/1盒, 現已換了新裝----6sets/1盒~~~~




黃色gel~~~







白色粒粒(比較大粒)~~~



攪了2下, 敷上面....立即有變化(起泡)~~~~



有少少味, 但可以接受~~~





(2) Dr.Smart co2面膜------





白色gel~~~


白色粒粒(很幼細)~~~


攪了幾下, 敷上面, 沒有異樣~~~

15分鐘後, 與初初敷一樣, 沒有任何變化....無味~~~~




(3) 加插: domohorn wrinkle 再春館.....relieving form mask---

因為co2面膜常常提及會否"起泡"....令我突然記起這個mask~~~


試用套裝 (9ml)~~~



只是說舒緩肌膚~~~~



按自己喜愛敷上份量~~~~



5分鐘後....開始有變化~~~~


15分鐘後....全面起泡~~~




個人感受--------
總結: 其實3個mask敷完皮膚都feel到滑了, 乾淨感覺....mediplorer更即時看到有少少白了, 但相對價錢真的太貴, 它標榜要連續敷1-2星期...其後1星期2-3次, 是否可以負擔??????

我覺得隨個人喜好, 因為2隻co2面膜我都很喜歡.....但以長遠計, 我會選擇dr.smart
~~~~




*******************************************************************************


------容許我舒發一下: 寫blog的因由------
每個人, 每天都要面對很多問題, 煩惱.....亦會遇到很多挫折, 難題, 解決得到會很安慰....但解決不到(有些事是上天安排, 你想解決亦無法解決).......慢慢會變為無形壓力~~~
我同樣亦有很多不同壓力........在一次寫blog的經過, 發覺可以暫時拋開不想提起的時, 放下煩惱/壓力, 寫一些可舒緩自己心情的事, 令自己心情平靜下來.....所以可以說這blog成為我減壓的平台
~~~








1 則留言:

  1. WOW~ 很好的分享, 之前團購有mediplorer, 但太貴了, 唔捨得買...原來你有買...

    DR SMART我都用左喇, 同你一樣用完好似冇咩野. 洗兩次仲覺得有油油地, 第2朝起身又OK喎, 比起PAPER MASK LAST得耐D.

    我用過ELEGANT, 佢同DR SMART係有D 分別...
    上次我上去拎DR SMARK果時, 佢SELL我買安瓶精華, $680一盒2ML X 10, 買一送一,
    而家團購做3支$50, 好似好抵
    HAHA 又攪到我心思思. BTW, 我又怕唔好用WOR...

    我覺得你係個BLOG很好睇, 又夠真, 又夠無私, I LOVE IT!!!
    加油!!!
    [版主回覆10/26/2012 20:07:12]hi, 不是我要晒(太貴啦).....最後我分得8sets($690)都有d肉赤~~~~~
    其實我都唔係好識分, 邊個好/不好....因為貴/平, 用完真的分別不是很大(可能真的要長時間用才可看到明顯效果)~~~

    回覆刪除