2013年6月10日 星期一

shopping 苦與樂(中伏)~~~

10/6/2013(星期一) 20:20


其實昨晚已經想出這篇post, 因買了件外套超級中伏.....唔想有人同一命運(中招)!!!!
但昨晚大老爺要做功課...等呀等....等到倦入房睇電視, 今天大公子day off....又話要update軟件, 等呀等....終於到我可以上blog~~~~~~


其實原先一心想買手機套&殼.....但既然去行街, 又順理成章話順便睇下衫^=^........


其實都有點傻....同一款殼買3個色(最右:白色是送的)~~~~



買完手機套&殼....找了一些藉口(想格價..看看韓國買回來衫有幾抵)又可以行街街shopping啦......嘻嘻~~~~

大老爺雖然用很疑惑眼神看着我....但沒有異議, 只是不斷唉聲嘆氣hahahahaha......



影出來沒有實物靚...實物袋邊珠珠很sharp(奇怪..褲都有色差, 是洗水藍)~~



其實都考慮了一會, 怕太短.....
幸好又ok~~


這件心思思...原因看見店主穿著很靚, 但件衫很細身(怕現肚腩).....



回來試穿, 哎....又ok, 原來有點彈性....good~~





與韓國買tee差不多......自己都奇....又買???????



這件大老爺覺得好看, 叫我買......
是否我影相技術差...實物很bling bling~~




有立體珠珠....
回來試穿, 效果又不錯good
~~~



one piece......ok易襯~~~




其實有沒有人像我一樣, 買的時候很喜歡....但回家一試or回家再看一看已經不喜歡!!!



這件就是例子......
回來試穿後, 會問自己: 為什麼會買...間歇性痴呆??????



今天重點......超級中伏!!!
強烈建議千萬不要買~~



顏色很sharp, 衫身又夠長......


店主不斷向我推薦黑色...買2件可以便宜些(師奶心態...但全軍覆沒..慘慘慘)~~




回來試穿, 給手錶勾了一下, 結果..........



取出來影相, 指甲扯了一下.........
真的想死.....激死~~



毛線與毛線之間, 只是用魚絲連繫.....但很化學: 一勾就爛~~~~


大老爺還取笑我: 以為好抵....還傻傻地買了2件~~





原本無心買袋, mini筒形...杏色牛皮袋!!!!




有長帶, 新的有點皺....皮要用一段時間....就會愈用愈靚~~
回來大小姐看見都很喜歡, 可以兩份用...good~~~~


今季(夏天), 不論衫..外套..連鞋也出了很多螢光色, sharp...sharp...sharp!!!
心癢癢.....想買對試試~~
(螢光黃&螢光桃紅....選擇困難証又發作, 交給大老爺幫我選-----螢光黃)



同場加影:
買了幾件tee給大公子...無辦法他着衫太粗(每件tee壽命不會太長)~~~



幸好全部都合心意!!
他最喜歡是白色tee, 灰色&藍色都ok.......





今次shopping, 最可惜是2件外套!!! 唉....竟然中伏(還要2件)......連大老爺都說我老貓燒鬚~~~~~





1 則留言:

  1. 買左好多野WO!!!
    [版主回覆06/24/2013 23:36:59]原本好開心, 可惜有2件外套中伏呢..好慘~~~~

    回覆刪除