2013年8月30日 星期五

終於收到啦, banila co---hydrating shimmer~~



30/8/2013(星期五) 11:30


近排沉迷上網買,買,買....早前bid了的護膚品, 貨品差不多已收到.....唯獨我最想要的hydrating shimmer 好像失蹤, 連遲買的東東到陸續收到......
(這2天, 大老爺看我發愁...問我是否有東西寄失??)吓......
開始怕, 莫非真的寄失了???????



等呀等....與賣家聯絡後, 對方send了寄出照片(可安心..肯定有寄出), 唯有再耐心等...等...等.....太好, 今天終於收到啦(簡直有..失而復得的感覺)~~~~~~~~~~



可以影張合照啦......


上次買了banila co的prime primer hydrating, shimmer base都覺得很出色, 所以心思思買下它另一熱賣: finish powder!!!
hydrating shimmer上次水貨店缺貨(因為韓國已經停產), 但其實我原先最想要就是這個.....試了hydrating覺得不錯, 更加令我想試hydrating shimmer.....所以理想當然趁還可以買到前..試一試!!!!




(1)prime primer hydrating shimmer 30ml....$144


珍珠白的樽身.....
(用hydrating的經驗: 每次用..切勿貪心, 取1粒豆size已可足夠全面...過量反而皮膚會笠)




w18000.....




有效期..2016/3/25



今次賣家送的sample正合我心意(因想試下classic的感覺, 又想試下另一皇牌--cc cream)!!!





(2)banila co hydrating finish powder.......$100


自己都是比較喜歡保濕產品....所以都是要了(銀蓋)hydrating!!!
ps. 因賣家已開了產品, 所以才平賣...$100~~



已試用了幾次....不錯.....
發覺都是一樣: 不要貪心(不要取量太多)...只要用很少, keep到整天....皮膚很滑溜, good~~~





(3) m.a.c  cremesheen glass #call me gorgeous.....$70
這款其實是2012年聖誕set裝的唇彩!!!!



原本想要剛推出2013年的lip set......
想要左邊唇彩, 但可惜唇膏顏色又不合心意, 唇筆更加可以不要(因不會用)......






無意中看到這個2012聖誕set(下圖: 唇彩)....吸引住~~
難得又找到賣家可單賣這支唇彩, good~~



最左....顏色很出, 單用已經很足夠!!!






其實經過這次"寄失風波".......有點怕怕, 如果可以都是"當面交收"比較好...免卻提心吊膽(很累)!!!



因此, 大老爺看我停了2天(不用入數), 以為我嚇怕了..大小姐笑他傻: 說我怎會怕(還笑我膽生毛), 只是停一停....等收貨(還有4件貨品等待中)!!!
咿.....突然覺得大小姐太了解我
~~~~~~




--------大件事啦!!!! yahoo blog係咪到年尾無得玩(今朝起身就發覺blog有以下標題)....點算???????




沒有留言:

張貼留言