2013年8月26日 星期一

中毒太深:上網買..買..買--shu uemure化妝掃~~

26/8/2013(星期一) 21:00
近排...好像中毒, 不停上網search護膚品...護膚品....護膚品.........
(買了幾件護膚品...等待收貨中)


既然看了護膚品...就很自然看其它配件, 化妝掃不可缺少(因少化妝..以前貪方便用手or用sasa平價掃)!!!



近日突然對化妝掃有興趣, 大小姐說我甚少化妝..不用破費買化妝掃, 雖然同意...但女人買嘢根本不需要理由........嘻嘻.....
(但我主攻都是mini版....外出or旅行都方便攜帶, 更重要..價錢便宜又可以有幾支掃)good呀~~~


收到....收到啦!!!!!!



就是它.....2012年mini brush set~~~~





4支掃+化妝袋....難得made in japan~~~







這款是2012 shu uemura x karl lagerfeld聖誕crossover!!!



化妝袋都有mon shu girl 標誌


4支分別:
山羊毛胭脂掃
纖維眼影掃
貂毛眼影掃
眼唇化妝掃



毛質感很柔軟.....good~~



加入..日本買回來的2支碎粉掃......



袋身雖細少, 但加了2支比較粗的掃...一樣沒有脹爆感~~~






其實初初是看到介紹mac 2013 crossover而心思思..想買化妝掃套裝&睫毛液套裝....



8月20日看報紙, 知道mac 7月份推出了一系列的套裝~~



套裝有: 化妝掃, 眼影, 睫毛液, 唇彩(每款還有不同顏色選擇)........


所以我已鎖定目標是mac化妝掃(mini版)....




4支掃: 乾粉/胭脂/粉底/遮瑕~~~


但...我就是抵擋不到shu uemura化妝掃用家的好評.......更...更重要是抵擋不住這set裝極吸引人的清貨價錢...........只需$189就可以擁有4支與老佛爺crossover的化妝掃, 可不心動嗎?????





大老爺一心以為我買了這set掃就大功告成.......誰知..誰知..我竟然又忍不住買了mac 4支mini化妝掃套裝~~~~~~~
(給自己很多藉口: shu uemura set裝 for細範圍--眼影.....mac set裝for大範圍--面部)

嘻嘻....現在等待收貨.....




跟大老爺說: 我真的抵抗不了魔鬼.......大老爺笑我本身就是魔鬼~~~~






1 則留言:

  1. 請問你在那個網站買野多呀!我好喜歡你這個包包呀!可以分享下你係邊道買?d 朋友話上網買野好容易買都“假野”,但先你買得咁開心,我到想試下。
    [sze sze回覆09/07/2013 01:42:41]謝謝你的回覆&提醒,以前是個除了潔面外什麼都不會做的賴女人,最近突然愛上了化妝&個護膚,可能過了三十啦!應該要保養一下,所以咩都唔識,上網學習下各位sis
    [版主回覆09/06/2013 17:24:23]hi, 其實我多數都是看yahoo拍賣網!!
    這個化妝掃set...因last清貨所以才$189.....看過好像有賣家$250(不太肯定, 你可以找找看)!!
    其實我都曾經試過中招..買到假嘢(opi甲油, 公主李假睫毛)!! 所以之後會揀選信譽&評價都ok, 賣家又肯定貨品100%real...再核對貨品照片(實物圖)與產品網址有沒有出入...才決定買!!!!!
    ps. 但提提你, 上網購物太容易, 所以會不知不覺買了很多......早排我就不自覺買了十多樣東東(傻了), 現在又要扮乖一下.....之後才再買!!!!!!!!
    thanks~~~

    回覆刪除