2013年7月20日 星期六

北海道之旅2013---第5天

20/7/2013(星期六)22:00


北海道之旅2013....7月9日--7月13日


7月13日(六)第5天.....晴天

鬧鐘響起...早上醒來, 極不願意
...因今天是最後1天, 要回香港啦(好唔捨得北海道)~~~~~

因昨天早上試過酒店自助早餐(有點差)...我索性繼續睡(不吃早餐), 大老爺梳洗好自己去食早餐...等他吃飽回來再叫醒我(good..可以瞓多40分鐘)~~


今天行程---紅磚屋道廳...JR TOWER購物大樓(自費午餐)...機場

準時上車(9:00am), 上車前我在酒店大堂買了粟米做早餐(好味)...


到達紅磚屋....





可入內參觀..

有小擺設...



離開紅磚屋...到JR TOWER(3小時+自費午餐)....



雖說有3小時, 但原來都不夠行...很大呀(小心迷路~~)



JR TOWER地下街...



JR TOWER商場, 可通向其它幾個商場(有一刻..我都有迷路的感覺)..




商場地庫..多數是食品街, 各式各樣cake...流口水~~



我們逛了一會, 就到"根室花"登記(10:30am)....


11:00am開始營業...


在門前有登記紙, 可自己寫下姓名..然後11:00am前再回來~~



全部都是寫日文(抓頭)..和大老爺對望, 甚攪???
唔理...寫英文(我們排第9....嘻嘻)~~~
然後又逛了一會, 10:50am回來....已經寫到第3張紙啦(超誇張)~~

即時入坐...yeah~~~
坐定定後, 我們又有疑問..看不到有中文字...

店員好醒目, 給了我們一份有中, 英文的菜單....

跟着寫....




碟: 不同顏色..不同價錢~~


好新鮮....


店員很懂製造氣氛...



之後懶得寫, 看見想食...就向店員指一指, 或者取現成....



這個入口即溶...good~~



大老爺叫了這個給我..難得他記得當天是我生日..嘻嘻~~~


吃飽飽啦...
大老爺都讚壽司good~~




早了3小時到機場...








看見團體登機...不用排隊(當時無人)~~
就是領隊失誤...遲了派登機證給我們, 後來"6個旅行團體來到"排到發癲(我算好彩, 叫大老爺一早排住先)...
原本整個5天團...領隊&導遊表現都不錯, 臨尾香---即時扣分~~


辦好登機...立即去探"叮噹"...






預留時間...有很多影相位~~
另外還有很多店舖...真的要預留時間...可最後衝刺~~
(一路走..都看不到盡頭, 過了叮噹後...就有很多食物手信店舖...還有很多食店)
ps. 一定要預留時間在這裡走走




大老爺就是怕6個旅行團隊...入閘過關要排很久, 所以不斷催促我排隊過關......
(激死!!!! 排隊後反而過關不雖用太多時間...)

入閘後(反而店舖不多, 一眼望晒, 極失望---嘥了時間在這裡坐), 2邊完全不同感覺~~~~~
幸好, 可以在這裡看到這個(好後悔), 原來很好吃...但我只買了2盒(因當初心想薯條..所以沒有興趣..現在覺得失敗)~~
1人限買5盒....

其實最失望, 是5天行程..我都找不到我list了的香蕉蛋糕...有點美中不足~~~





DAY 5
紅磚屋道廳(北海道過去的治理機關的辦公場所,亦是象徵札幌建築物)~
大通公園~JR TOWER 購物大樓~大丸百貨廣場~北海道註---香港

DAY 5
早餐: 酒店內
午餐: 自費地道美食
晚餐: 航機內
(註: 大通公園第3晚已去了)


第5天完....



1 則留言:

  1. 謝謝你的分享^^我諗住黎緊冬天和男朋友去北海道...想看看雪景~我諗應該好浪漫的@3@我至從今年既5月29-6 月2日到過東京(第1次去日本)就已經對日本念念不忘...我覺得日本真的好靚...好靚...同好靚喔~

    回覆刪除