2013年7月4日 星期四

開茶會啦(北海道)~~~

4/7/2013(星期四) 20:00


今天要到銅鑼灣開茶會, 還要是早上.....想死呀~~~~
真的不想去, 想完了茶會後才在分店取其餘資料算了(但大老爺又暗示: 空閒又不去...萬一聽漏了重要事...甚算???)唉, 怕了他!! 我去囉....去吧.....去啦~~~~


3號房...有很多大紙板.....


準時到達, 其實我還和睡魔掙扎(所以提不起勁), 但feel到其它團友未出發先興奮...所以有很多問題(很互動, 感覺不錯), 但我太眼瞓...腦裹真的一片空白, 所以我唯有靜靜聽書~~~~



講解員主要都是講一些
重點資料: 集合時間&區域/當地天氣/當地電壓/換錢/自費消遣...當然少不了推介當地自費海鮮&神戶牛扒.......
(知道跟團難免會有這些自費項目: 就是導遊&領隊的收入...所以會比市價貴, 唯有希望我們不會失守
)



因匆忙趕到, 所以聽完書才醫肚......但看見食物非常失望: 有(1)焗都淋..見到都唔想食超市燒賣, (2)免為其難..食少少的三文治, (3)想食與唔想食之間的瑞士卷......救命啦~~~~
(飲品有咖啡,奶茶,汽水!! 雖然任飲任食...但可惜唔想食)

真的一山還有一山高, 佩服(現在發覺永安茶會的環境是舒服&tea好食)~~~





環保袋....

多謝大小姐試範thanks
(可不可以少d英文字???)







後話:

話說大老爺報了團後, 我上網search美麗華...竟然發覺全部都是劣評!!!
例如: 不成團/臨時要求加錢轉團/領隊不濟/導遊不斷sell自費項目/漏去行程景點/馬虎/安排不善......
吓....我的心情簡直冷了一大半, 難得大老爺很樂觀....叫我靜觀其變,放開心情,盡情享受.......勁呀~~~


記憶n年前, 我們好似曾經都跟過1次美麗華....泰國之旅, 當時幸好ok........所以現在唯有期望今次都可以順順利利....就功德圓滿~~~~~~~~~~





沒有留言:

張貼留言