2013年12月26日 星期四

FANCL 膠原蛋白粉~~~~

26/12/2013(星期四) 18:00



大家BOXING DAY...快樂~~~


朋友趁聖誕一家到日本九州遊玩, 原本想朋友幫我買FANCL骨膠原粉!!!
上星期..自己無聊在拍賣網找到這賣家(價錢OK..又可以即取), 所以決定自己買..待朋友留多些行李空間放自己戰利品~~~~


上次我在北海道買了3個月試飲, 當時覺得額頭皺紋好像有改善...但不知是否真是這些粉的效果(因當時有吃花膠,做機&敷面膜)..所以今次想再吃1個療程(停吃花膠&做機)...比較一下真正效果~~~~~




3個月為1個療程...但我買了4個月份量~~


2013年12月22日 星期日

冬至---羊腩煲~~~

22/12/2013(星期日) 20:50



冬至快樂~~~



因要遷就各人..所以早前已經與2家人提前食了"冬至"飯~~~~

大公子由11月中..已不斷要求想食--羊腩煲....但基於羊腩太燥, 所以希望待天氣冷些才煮, 今個星期愈來愈冷...最適合不過, 最後決定今天煮--羊腩煲~~~~


煮了3小時左右...開始淋身


2013年12月18日 星期三

大減價12月shopping 樂(2)~~~

18/12/2013(星期三) 19:00




近日天氣漸漸寒冷, 大小姐已"中招"....病了個多星期, 看了幾次醫生還未痊癒...頭痛~~~~


因星期天, 大老爺興致勃勃..要出外吃豬肝麵, 幸好我們尚早...不算多人, 吃完再到附近要了滑滑豆腐花......這午餐perfect~~~~~~



飽飽後, 我當然不放過shopping機會....hahahaha.....
接近聖誕, 很多商鋪也開始大減價...good..........

但不知是否年紀大, 已經沒有以前那樣勇(可以逛足一天), 逛了3小時左右...已自動提出要打道回府!!!!


戰利品也不錯, 滿意....



今次買了3對鞋....

 

2013年12月9日 星期一

grace beauty japan----完結篇~~~

9/12/2013(星期一) 22:30



其實都不太想出這篇post......
但一開始說了..這團購plan有5次脫毛, 要出這篇才算完整性~~~



其實當初就是因為grace beauty japan打正旗號..是日本公司, 而令我對這店有一點點信心(因早期join了..日本公司musee團購脫毛--腋下, 現在做了10次...除了預約時間超耐外, 整體上ok..最基本脫毛時有暖熱感覺) 所以今次才會join這間grace beauty japan...失敗~~~~~



2013年12月6日 星期五

12月shopping樂(1)~~~~

6/12/2013(星期五) 16:00




昨天到旺角grace beauty japan完成最後1次(第5次)脫毛--前小腿(遲幾天再post效果)........



既然到旺角..順理成章shopping一會, 完成脫毛及tea完..約4:00pm, 在附近逛一逛~~~

今次想post 昨天shopping戰利品, 才發覺上次(第4次)脫毛後shopping東東..原來忘記了post(老人痴呆)!!!!



所以今日將這2次東東一起post出來....



(1)杏色短褲...