"小呂子" 日記
無所事事, 講講每日的大事小事!!!! 歡迎分享^=^ !!! (annielui_shop@yahoo.com.hk)
網頁
"小呂子" 日記
2013年12月26日 星期四
FANCL 膠原蛋白粉~~~~
26/12/2013(星期四) 18:00
大家BOXING DAY...快樂~~~
朋友趁聖誕一家到日本九州遊玩, 原本想朋友幫我買FANCL骨膠原粉!!!
上星期..自己無聊在拍賣網找到這賣家(價錢OK..又可以即取), 所以決定自己買..待朋友留多些行李空間放自己戰利品~~~~
上次我在北海道買了3個月試飲, 當時覺得額頭皺紋好像有改善...但不知是否真是這些粉的效果(因當時有吃花膠,做機&敷面膜)..所以今次想再吃1個療程(停吃花膠&做機)...比較一下真正效果~~~~~
3個月為1個療程...但我買了4個月份量~~
閱讀更多 »
2013年12月22日 星期日
冬至---羊腩煲~~~
22/12/2013(星期日) 20:50
冬至快樂~~~
因要遷就各人..所以早前已經與2家人提前食了"冬至"飯~~~~
大公子由11月中..已不斷要求想食--羊腩煲....但基於羊腩太燥, 所以希望待天氣冷些才煮, 今個星期愈來愈冷...最適合不過, 最後決定今天煮--羊腩煲~~~~
煮了3小時左右...開始淋身
閱讀更多 »
2013年12月18日 星期三
大減價12月shopping 樂(2)~~~
18/12/2013(星期三) 19:00
近日天氣漸漸寒冷, 大小姐已"中招"....病了個多星期, 看了幾次醫生還未痊癒...頭痛~~~~
因星期天, 大老爺興致勃勃..要出外吃豬肝麵, 幸好我們尚早...不算多人, 吃完再到附近要了滑滑豆腐花......這午餐perfect~~~~~~
飽飽後, 我當然不放過shopping機會....hahahaha.....
接近聖誕, 很多商鋪也開始大減價...good..........
但不知是否年紀大, 已經沒有以前那樣勇(可以逛足一天), 逛了3小時左右...已自動提出要打道回府!!!!
戰利品也不錯, 滿意....
今次買了3對鞋....
閱讀更多 »
2013年12月9日 星期一
grace beauty japan----完結篇~~~
9/12/2013(星期一) 22:30
其實都不太想出這篇post......
但一開始說了..這團購plan有5次脫毛, 要出這篇才算完整性~~~
其實當初就是因為grace beauty japan打正旗號..是日本公司, 而令我對這店有一點點信心(因早期join了..日本公司musee團購脫毛--腋下, 現在做了10次...除了預約時間超耐外, 整體上ok..最基本脫毛時有暖熱感覺) 所以今次才會join這間grace beauty japan...失敗~~~~~
閱讀更多 »
2013年12月6日 星期五
12月shopping樂(1)~~~~
6/12/2013(星期五) 16:00
昨天到旺角grace beauty japan完成最後1次(第5次)脫毛--前小腿(遲幾天再post效果)........
既然到旺角..順理成章shopping一會, 完成脫毛及tea完..約4:00pm, 在附近逛一逛~~~
今次想post 昨天shopping戰利品, 才發覺上次(第4次)脫毛後shopping東東..原來忘記了post(老人痴呆)!!!!
所以今日將這2次東東一起post出來....
(1)杏色短褲...
閱讀更多 »
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
文章 (Atom)