2013年5月1日 星期三

旅行前...小準備~~

1/5/2013(星期三) 23:00


這2天開始作旅行準備....睇下旅遊書(上年去完韓國, 一心想自由行..的我, 一早買了本旅遊書)!!


上年回來不久就買了這本旅遊書....所以舊版...




另外亦要找一些有用coupon(雖然多數都未必會用, 但有好過冇), 上年doota福袋的coupon已完...可惜(上年我換了...福袋有bb cream/筆/書籤/貼紙/鎖匙扣/優惠劵等等.....不錯, 最難得是只要print了coupon到詢問處出示+passport就有)!!






如有需要, 可以到這幾個網站print你要的coupon...
(1)韓國訪問年委員會
(2)韓國觀光公社
(3)www.konest.com
(4)www.seoulnavi.com


print了銀行對換貨幣手續費的折扣劵...
明洞..各護膚品牌的折扣劵(上年1張都無用到...因為導遊只是給了1小時30分鐘---還要是明洞+南大門), 我放棄南大門..只去了樂天duty free及waston買hand cream, 已經夠鐘...問你死未~~~~~
有1pair去了南大門買紫菜(手信)...回來已經夠鐘, 所以超失望!!
所以跟團如果想shoppong要好像競技賽, 我明呀...這正是大老爺的奸計(他怕我如果是自由行...5天都是shopping...討厭)~~~~


上年就是print了這張coupon....正!!!
(只是到2012年12月31日....可惜)


福袋禮物.....這2枝bb cream(還未用)~~~






最頭痛是...要上網睇資料(護膚品), 有甚麼新品牌...而好用的牌子是否又出了新產品...需要列一張護膚品list......
(因為上年跟團經驗..知道沒有太多時間逗留&可以給你逐樣產品慢慢研究, 所以現在看了評語就決定...寫好需要買的物品, 到時可以立即着店員幫忙.......節省時間)
但點解會愈寫愈多???....好像寫不完????.....奇?????




我喜歡的innisfree推出了這產品...soybean黃豆系列, 比橄欖系列還要滋潤...買來冬季都不錯~~~

另外又check到有1個牌子都有很多網友讚..讚..讚, 但價錢可能有點貴(PRIMERA)---產品標榜純天然, 連BB都適合用, 而更重要是評語說產品work...所以又有點心思思!!!

今次希望可以買到banila co, 上次連門口都無時間入(失敗), 雖然我甚少化妝...但它們的皇牌:prime primer , shimmer base, 化妝水......都好想試!!!!!
(所以..所以嗰張list咪愈寫愈長....hahahahahaha........)







唉! 近排天氣, 令我心情都有點壞.........怕, 很怕旅行這幾天當地都是這種天氣!!
小妹取笑我: 天氣如果真的是差...你擔心亦沒有用(改變不了), 但如果天氣好...你就蝕了這精神~~~


不是說笑...這2天check韓國天氣, 真的有點手震震...........





因下星期出發...回來又接近母親節&大公子生日, 所以近日要相約幾餐..食飯時間(暈)!!
早幾天收到老朋友做爺爺的消息, 恭喜...恭喜...祝小孫女健健康康!! 一班老朋友太開心, 又要相約食飯&聚聚............突然覺得這2星期太充實啦~~~~~~



1 則留言:

  1. 請問這些十穀米在那可買,期望你的回覆,謝謝
    [版主回覆05/02/2013 12:48:50]hi, 地址: 大埔墟新街市...1樓近賣雜糧的位置..但不知店名(大埔墟火車站..行5-10分鐘)
    你順便可以看看這篇post, 有另外2款"十穀米"...都是在這街市找到~~~
    http://blog.yahoo.com/_G2GORHNOFZUO442GHI6GJZ7JPU/articles/907630/category/%E5%B0%8F%E7%BE%8E%E9%A3%9F
    其實3種十穀米都是在同1個街市找到....只是第1次買了2款十穀米已經想走,沒有再行多2步...第2次再到街市才看到這檔的十穀米(最後1款)~~
    我自己喜歡每種米比例份量平均, 所以現在只買1號米.....你可每檔試試, 看自己喜歡~~~
    thanks~~

    回覆刪除