2013年5月27日 星期一

nature republic足膜--試用篇~~~

27/5/2013(星期一) 21:00


回來後, 開始試用新產品......有些護膚品...蝸牛面膜,paper mask,睡眠面膜開始試用, 但其它護膚品要等用清完之前的..才可以開始用~~~


回來後...的一個星期日19/5, 我突然想起, 想試試足膜...大公子聽到又說想試試, 大小姐當然唔執輸, 大老爺又和應....結果全家齊齊玩足膜(搞笑)~~~~




1 pack 10包(10對)
約$23.4/對





左: 我, 右:大公子(其實size都幾大, 大公子鞋size43..都夠穿)
我反而覺得有點鬆, 所以用膠紙貼緊~~




說明: 敷1小時至1小時半(我們敷1小時半)~~~~
敷後袋內還有少許水.......

敷完後...連甲油也脫色~~~




敷後第3天, 大老爺最先有反應....開始甩皮, 但我們還沒有反應!!
到第4天, 大公子&大小姐都開始甩皮, 但為何我沒有動靜????
幸好..到第5天, 我洗澡後....開始發現甩皮~~~~

第5天, 我終於甩皮啦~~




之後, 家裹的地板就變成重災區......遍地嚇人的碎皮.........驚嚇度滿分~~~~



家裹地板無時無刻都是這樣~~~~





最搞笑莫過於大小姐....她竟然忘記了24/5自己學校水運會, 她答應負責做工作人員....需要穿拖鞋(一定要)......但她的腳現在........

她向我求救, 問我甚辦??? 不想嚇死人......她說給同學笑死....瘀爆~~~
我和大老爺笑到肚痛, 叫她接受現實~~~








今天終於甩清所有腳皮.....舒服晒~~~~~




現在白白滑滑......



效果真的不錯, 可以比美...萬寧一些$1xx價錢的足膜(個人感覺)~~~





如果想做足膜(peeling會甩皮)....要預10天左右時間(每人時間可能有所不同), 免卻令自己尷尬
~~~~










沒有留言:

張貼留言