2013年5月3日 星期五

開茶會啦~~~~

3/5/2013(星期五) 21:30


今天開茶會, 大老爺應該太多大假...竟然放了半日假, 都好...可以與他去lunch順便逛一逛, 再去開茶會.....good~~~
可惜今天..天氣很差, 雨下不停...去了the one 食lunch, 原本想在附近逛逛....但很大雨, 真的有遮都沒有用, 只好留在商場逛逛算了(無奈)~~~~


去錯了樓層, 一出lift見到這個....






今次竟然有優惠...逢星期一至五set lunch第2客半價....hahahaha~~


大老爺要了這個...跟飯...

原本想食地獄拉麵...但牙痛...最後放棄...改食這個~~~
中招...原來食豚肉d牙仲痛(好慘..我好似無牙婆)........
大老爺見我食得太辛苦...與我對換了...thanks~~~
(都是自己大意...這星期已經覺得牙痛, 以為是熱氣..牙肉痛..沒有上心, 但這2天覺得不對路...應該不是牙肉痛.....但診所這2天已經full booking, 唉....要旅行回來才可以check, 所以旅行這幾天要做無牙婆....hohohoho~~)




加$18有2件壽司& 一件cake.......
好搞笑, 原來是一口cake...好cute...好像BB...真抵死~~~



都幾好味~~~


一路食, 一路望住這個景...味道已經是其次.....不錯~~
很大雨...所以影得有點朦~~~


吃飽飽...又下大雨, 唯有留在商場...


商場擺設...



話說影這幾張相....當時我正在影相, 但有幾個強國人竟然一馬當先...衝前就擺pose, 完全漠視你的存在...唉...真的激死~~~
(是否文化不同???但都應該懂得要排隊???)


怕了他們...就影其它東西先, 等他們離去我才慢慢影~~~
好cute....




逛到夠鐘.....開茶會啦~~~


還很飽...所以我們留待開完茶會才食....




剛剛check了韓國天氣.....哎...........竟然落雨...落雨....心情一落千丈.........救命~~~~








今天的outfit....


其實想說今天的牛仔褲....
沙田的"一田"有優惠, 超抵...levi's大減價, 但好像是上2星期..sorry我完全忘記了(因要改短..早2天才取回), 不知優惠是否完了!! 如果順路可以去看看, 因為有些都是今季貨品...上次我正價買的levi's都有做特價$699減至$399(激死), 另外上次我都有看中這條...但要正價$799....幸好今次都是特價$399~~~





得出結論: 正價時唔忍忍, 大減價時就激死~~~~~




沒有留言:

張貼留言