2012年6月24日 星期日

更換床褥 -------- 喜居樂

早排陪小妹買床褥, 東揀揀, 西揀揀, 店員推介------喜居樂(陳法拉代言人), 我立即反對, 因我現在就是用這個, 已經開始發覺有彈簧聲, 印象中2年不到, 極失望!!!!





(忘記放在那裡, 幾經辛苦終於找到這張保用證~)

店員詢問型號, 購買時間, 告訴我有保用, 着我打電話預約維修.............咿.......我竟然完全忘記有保用這回事 ???????? 老人痴呆~~~~~~~

第二天立即打電話約維修員檢查............維修員檢查後回覆只是有聲(小問題), 可能不可以更換一張新床褥(會如實報告給公司), 他安慰我看看用多1-2年再嚴重些機會高很多......唉算了, 幸好這張床褥保用期有10年!!!!!!

奇蹟是------接到電話通知說下星期四替我換張新床襪.........心想: 真的可以換?????
突然又對這牌子改觀........嘻嘻............

****update: 28/6 已更換了新舊床褥~~~yeah~~~~

1 則留言:

  1. 我都係用緊哩個牌子哩…good~
    [版主回覆07/04/2012 19:53:59]good呀~~記住保用登記& keep好張保用証!! 唔知係咪心理作用, 覺得呢張好瞓過舊嗰張, 嘻嘻!!!!!!!

    回覆刪除