2012年6月13日 星期三

團購---------- dr grimm 脫毛




最初想join ($488 butterfly beauty salon 一年 30 e-light 不限部位任脫), 亦問了blogger 的意見, 選定這間!!!  但打電話問了後唯有放棄, 因每次只可以脫一個部位(不可以一次過脫3個部位), 而要隔6-8星期脫一次, 即是一年最多可以脫6-8/1個部位!!!! 要用盡30次就要每個月到這公司4, 即每星期都要到佐敦,可惜我住在新界, 太辛苦, 太勞累, 所以決定放棄!!!!!!
$488 butterfly beauty salon 一年 30 e-light 不限部位任脫


後來揀了
($288/$368 dr grimm 23個部位 全年無限次脫毛), 說全年任脫, 混淆視聽, 打電話問了, 2個月才可以脫一次, 換言之一年只可以脫6, 唉算了, 我選了$368/3個部位-----打算脫: 全小腿, 全大腿, 全下手臂 (其實想要膝蓋), 可能這就是留來sell 客加單的item~~~~~~*********現在只期望這店正正常常, 可以順順利利, 這樣就萬幸啦 @>.<@
$288/$368 dr grimm 23個部位 全年無限次脫毛



因打電話預約時對方告知全小腿, 全大腿, 全下手臂, 只是180度的前小腿, 前大腿, 前下手臂!!!!!!!!!! 覺得與我買的時候有不符, 怕有問題(已經沒有信心).......在5/7決定與beecrazy聯絡跟進退款算了~~~

8/8 update: 很開心, 今天終於收到beecrazy通知, 會將款項退回我的 a/c........好多謝beecrazy幫忙跟進, thanks~~~
 

2 則留言:

  1. 我尋晚都上咗去做…間嘢勁有問題…我上到去先知原來任做唔係好似團購所講咁任做,任做即係2個月做一次﹗佢不停話果部機只可以做保養,如果有心做就要upgrade做另一部機﹗最後sell我買咗個plan…後來我whatsapp同老婆講,佢即刻打電話嚟話唔好做,因為我老婆有咗bb6個幾月…所以我唯有就佢話cut單啦…點知dr.grimm話無得cut,要等佢寫字樓覆先睇下有無得cut, 問佢想要返我簽卡果張單佢又唔俾﹗而家俾佢信用卡過咗成萬蚊…但我咩都無做過…都唔知退錢有無問題…好煩﹗
    [版主回覆07/04/2012 20:18:09]吓......好驚, 想唔去啦......你點解帶信用卡????? 你已經簽咗單, 退錢的機會可能性好低(如果佢係黑店).......... 大老爺叫我唔好去, 同beecrazy聯絡退回團購費用算了.......希望你可以成功追回咭數..........

    回覆刪除
  2. 我想請問你點樣同beecrazy 講話要退數? 我買左呢間做脫毛,睇左好多關於佢既野之後我唔敢上去丫。可唔可以教我點做丫? 唔該.
    [版主回覆12/20/2012 18:18:00]hi, 因我團購時, 團購說明可以脫全小腿/全大腿....但打電話預約時,職員才說只是前小腿/前大腿...所以打電話與beecrazy職員聯絡, 她說e-mail給他們(beecrazy)說明要求退款&原因...等他們回覆&跟進!!!!
    tel: 21523988
    e-mail: cs@beecrazy.com
    ps.補充----你現在要看清楚團購細節...有否與你打電話預約時是有所出入, beecrazy一定要貨品有問題/有事實不符...才可以要求退款(因beecrazy沒有..無條件退款保証(要有問題才可以提出退款), 沒有7天服務承諾~~
    因我試過...與朋友想買團購10片蛇毒面膜(想每人5片試一下), 但我們言語上誤會了..結果每人都團購了一份10片裝面膜....太多啦, 立即打電話beecrazy想取消------回覆是我們沒有7天購物退款保證...還說一定要產品有問題才可以退款,個人問題不可以退款(很無奈...所以經這件事後, 我現在已經放棄看beecrazy團購)~~~
    但....無論如何, 你都應該試一試, 希望你可以成功退款....good luck~~~

    回覆刪除