2012年6月9日 星期六

新玩具 woll 鑊 (一肚氣)

早前一田優惠日, 大老爺在woll 檔位看了示範, 就好像愛上它, 但我無動於衷, 因它的身價太矜貴!!!


接著數日大老爺不斷對我的洗腦, 說它有多好, 經過數日的洗禮~~~~~~~終於把它帶回家!!!!
它的好處是----不黏鑊, 少油!!!!!  



今天煎魚(紅衫魚滾湯) -----黏鑊, 最後變成魚碎!!!!



已經想殺了它, 好, 就給它一次機會, 今天的主菜(煎馬頭魚)-------黏鑊, 從未這樣失敗, 想死呀!!!!!




以前早期用的生鐵鑊-------接著大老爺送的amway 7層鑊------到剛卸任的buppalo不銹鋼鑊-----都從未如此失手過!!!!!!!!




是我用錯方法???????還是怎麼??????? 救命呀!!!!!!!!!!!!!!



25/6 update : 上次失敗是因為用錯方法凍wok落油!!!  多謝siu wai提供心得-----要燒熱wok落油, 就不會黏wok......可看回應!!!!!!





25/5/2013 update:


sorry沒有更新....
用了3-4個月, 因炒蟹&炒蜆令鑊身出現很多花紋...跟公司聯絡(雖然對方說不會影響健康..但後期連炒蛋也會黏底)經過投訴後, 最後安排換了1個新鑊(沒有換鑊蓋)~~~
但我已怕怕...沒有再用, 還是用回之前的不锈鋼鑊算了~~~

ps: 用這鑊....不適宜炒硬身&有殼的食物(但不可能人人家裏也有2個鑊, 甚攪??)~~

7 則留言:

  1. 我上星期日係一田都買左你呢個wok呀,不過我禽日下午上綱睇左你個Blog我拿拿林攞出來用,試過煎蛋同炒米粉,真係落好小油都無痴底,我之前個孖x炒米粉就痴到呀媽都唔認得,所以今晚再試下用woll煎魚明天話你知ok or not ^^
    [版主回覆06/20/2012 17:27:00]sorry, 應該早早update資料, 希望沒有嚇怕你!!!!
    因買回來後, 受大老爺欣寵, 吩咐不可以多油, 不可以大火, 不可以大力, 不可以用來蒸餸, 受熱時不可以立即加水, 煮餸後要放涼後才放水.........-.- !!! 諸多禁忌, 對它的妒忌不用也罷, 以致沒有心機用它!!! 上次應該是-------小火加上時候不足, 做成那次意外!! 這次後大老爺已放下禁令, 任我發揮.........hahaha.....現在已得心應手了!!!! ^=^

    回覆刪除
  2. 哈哈,無事無事,今晚我又去左到I love kitchen 問有無技巧 ? 亞姐話如用媒氣爐開中大火燒紅個Wok跟住落油,小小便可再將火教返中火,煎完野後就用温水洗wok,佢講會令佢襟用d。而今晚煎條魚都好成功呀
    [版主回覆06/20/2012 23:42:33]恭喜,恭喜!!!!!
    咿, 初初大老爺話要凍wok落油(傻傻地), 可能因為咁所以失敗.........現在我都係燒紅wok才落油, 感覺有wok氣d.........
    多謝你的心得, thanks!!!!!! ^_^

    回覆刪除
  3. 我前幾天也買了這隻鑊,發現蒸餸時玻璃蓋邊有水滴出鑊外,我懷疑係鑊本身設計問題,打電話投訴,i love kitchen 叫我帶個蓋去佢公司維修部檢查,已經拎咗個蓋俾佢地,等緊通知,請問你們的鑊有冇這問題?
    [版主回覆05/25/2013 20:25:00]hi, 已update了新相片, 可看看~~~
    ps: 記緊不要用這鑊炒硬身&有殼的食物...
    thanks~~~
    [版主回覆05/25/2013 17:47:14]hi, 唔....蒸餸沒有遇過這問題, 可能是蓋有問題~~~
    ps: 其實現在我已經沒有用這鑊, 已打入冷宮.....太煩, 我不習慣用膠鑊鏟---炒餸很不方便....另外最大問題: 炒蟹&炒蜆很易弄花鑊身(正常家裹只有一個鑊)....就是這樣, 鑊身花得嚇人(遲些update相片), 雖然經我們投訴後...已安排換了一個新鑊(沒有換鑊蓋), 但我真的怕怕了(投降)...還是用回慣用的不锈鋼鑊算了~~~~~

    回覆刪除
  4. 謝謝妳的提示,本來打算丟棄家中的鋼鑊,現在唯有 keep 住,兩隻鑊分開用 …

    回覆刪除
  5. 早幾日在一田買左Woll 28cm深煎pan,明晚煑飯就會正式用但昨日已煎一隻蛋,打開中火熱pan約10多20秒就下了很少很少油,荷包蛋完全冇黏仲好有彈性,我自己就一向用不鏽鋼鑊炒蔬菜同蒸魚同硬身有殼或骨食材,易潔塗層pan用來煎蛋煎魚同炒下少少肉片,不要熱鑊下冷水清洗要温水或灘凍左才洗冷水,咁不黏時間會奈用D,不鏽鋼同易潔塗層相反處理,1599已是減價但外國網購價只是九佰多,HK食水幾深
    [版主回覆05/27/2013 19:55:10]hi, 謝謝你...你講解比店員還要清楚~~
    其實隻鑊花了時, 投訴時職員在電話中..很清楚的解釋隻鑊的用法(但買時.."一田"優惠日當天,銷售員完全沒有講解隻鑊用法......可能太多人,太忙)~~
    講真..用這隻鑊要=好似易潔鑊, 我真的投降----首先我超不喜歡用膠鑊鏟...另外煮餸時又要記住不可以放冷水...煮完一個餸又要準備暖水清洗後才可以煮第2個餸....又不接受硬身有殼的食物.....
    (煮餸時已經又忙又攰...好像還要我服侍它....算了吧...我還是用回任勞任怨的不锈鋼鑊)~~~~
    thanks~~~~

    回覆刪除
  6. 好激氣買左呢個唔夠兩星期1599元貴價但+分之垃圾Woll 28cm深煎pan, 雖然現炒肉同煎魚未黏底,但我洗pan抹乾時發現pan外側邊花左一忽現左D銀色,洗時好容易貼到洗碗盆,咁鬼化學D塗層咁鬼而花,打電話去問仲激氣,間垃圾公司話只保不沾不保花,打算去上海街買生鐵炒鑊好過, 100元已ok
    [版主回覆06/05/2013 00:29:56]hi, 唉..示範時又好似好勁咁!! 我又無諗過咁易花..第1次炒蜆後嗰鑊已經花了, 投訴時..對方竟然說花了不影響健康(吹賬)!! 老爸攞了一些蟹給我, 屋企只有1隻鑊..無辦法照用(愈來愈花), 後來連煎蛋都黏底...煮甚麼都爛溶溶, 頂唔順再投訴....才換了給我!!
    (但講真....我情願用現在幾百元的不绣綱鑊都不會再用這個易潔鑊)

    回覆刪除
  7. 我同你遇到既情況都一樣,
    我仲本身買比自己用.......但...唔知電磁爐唔係夠力問題定係咩.....做唔到炒的功能,次次變左烚菜。
    最後唯有比媽用,媽媽初時話好好用,但COOK完海鮮後,同你一樣最後都係花曬

    我想問你可以點樣令他們換過比你?電郵定電話?有否資料?
    [版主回覆09/24/2013 18:40:41]hi, 印象中: 我到買的櫃位投訴..員店給了投訴電話no(叫我打電話與負責職員聯絡), 但只有留言服務....留言後約5-7日(不太記得)有職員與我聯絡, 我說了情況..對方問了購買地點/價錢/收據no等等..叫我帶舊鑊到店舖(會交給職員維修&檢查), 取了維修單(等通知)....再等幾天收到電話, check了真的黏底&太嚴重..維修不了, 所以叫我到店裡換另一個新鑊(只是鑊, 沒有鑊蓋..因當初店員只收了鑊)~~~
    thanks~~~

    回覆刪除