2012年7月12日 星期四

不吐不快------- 4+4啫喱水 (勿買)

11/7/2012 (星期三) 23:55

 
因曲髮, 所以一定要用啫喱水, 平時習慣用的啫喱水好似是-----雲彩(我真係無心肝, 用了這麼多年,唔確定是否叫"雲彩")......約$50大大枝~~~


上星期到店購買它...竟然剛巧無貨......店員推介一隻------tresemme 4+4 styling glaze清爽保濕啫喱水......(千奇唔好買), 開始用第一次, 不知會否太硬, 不敢塗太多, 只是覺得有少少味......昨天用第二次, 塗多了少少, 大公子&大小姐已不停問為什麼這樣臭....ohohoh....吓.....大小姐好像神犬上身, 不停左索索, 右索索, 突然說我好似噴了殺蟲劑......好臭......我覺得有一陣味.....不至於呀.............但昨晚瞓覺這陣味刺鼻得可憐, 今早還喉嚨痛......大老爺還笑我是否想慢性自殺..........







認住它, 不要好似我做受害者~~~~

今天立即在附近買了一枝啫喱水, 我非常強調不要有味, 不傷頭髮....店員介紹這隻------ph5.5 system hair styling gel($49), 立即用了, 真係救命.......這隻都不是啫喱水, 好似啫喱糕......點用呀~~~隨後check清楚, 大整估.....gel.....gel....我要來gel頭, 太大意......






自己怱忙大意, 沒有看清楚~~~~>-<


我已經好嬲, 大老爺還問我是否很討厭d頭髮, 要這樣懲罰它們~~~

沒有留言:

張貼留言