2012年9月8日 星期六

悠閒的星期六--------uniqlo 試衫

8/9/2012(星期六) 23:55


9月開學啦....所有課外活動班亦開始正式照常...大公子&大小姐下午要上活動班~~


今天懶懶
....大老爺提議外出走走.........吃了一個下午茶, 又東逛逛...西逛逛,  在uniqlo大老爺被colourful的長恤衫吸引, 就入內選購.......太多顏色, 大老爺問我意見, 一時間我亦眼花撩亂, (發覺摺起看..與穿上身又有不同)....頭都大, 試了又試後.....終於決定要藍格調色~~~

2件是大老爺...2件是大公子~~~




就是這件...太多顏色(真的眼花)....要左試右試, 限定貨品$149(法蘭絨恤衫)~~



大老爺要了1件快乾打底衫$39...good~~~



就在大老爺試衫期間, 我竟然發現附近有一個架子....全部放賣斷碼衫褲.....勁抵, 但可惜只餘s, m碼.....我最後揀了2件給大公子(好開心)~~~

好抵...好抵...可惜只有m碼(大老爺都很喜歡)..$59~~~


這件只餘1件...m碼, 超...超抵$39~~~


最後買完餸就打道回府, 好悠閒的星期六
~~~


回家後給大公子試穿........幸好大公子都很喜歡&啱身(good), 大小姐投訴我...說我忘記她....吓, 我自己都沒有收獲(難攪.....)~~~







沒有留言:

張貼留言